kundacenter

kundeservice

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan I holde så lave priser?

Da vi sælger online, kan vi holde vores omkostninger nede. Disse besparelser sender vi videre til vores kunder i form af lavere priser.

Indgår moms i jeres priser?

Kan jeg afgive min ordre pr. telefon?

Får jeg en bekræftelse på at i har modtaget min ordre?

Kan jeg ændre min ordre?

Hvis jeg bestiller nu, hvor lang tid vil det tage inden jeg modtager produkterne?

Jeg har allerede bestilt og spekulerede på hvornår produkterne bliver leveret?

Hvad gør jeg for at følge min levering?

Jeg har allerede bestilt og ønsker at ændre leveringsadressen. Er det muligt?

Hvordan foregår leveringen?

Jeg vil annullere min ordre – hvordan gør jeg?

Koster det noget at annullere?

Hvordan får jeg mine penge tilbage?

Jeg er utilfreds med produktet – hvad gør jeg?

Dækket / hjulet / fælgene passer ikke til min bil – hvad gør jeg?

Der er ubalance i mine hjul – hvad skal jeg gøre, og hvem betaler?

Hvordan bliver jeg registreret som kunde?

Jeg har glemt mit password – hvordan gør jeg?

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?

Hvilke kort acceptere vi?

Kan man betale for eksempel halvdelen i kontanter og resten i afbetaling?

Jeg har betalt med kort og har brug for en kvittering – hvordan gør jeg?

Hvor finder jeg størrelsen på dækkene ?

Hvordan ved jeg hvad tomme jeg skal bruge når jeg køber fælge ?

Hvorfor er det en fordel at vælge vinter/sommerdæk fremfor helårsdæk ?

Hvornår er det tid at skifte hjul ?

Hvordan måler man slidbane ?

Hvad er forskellen på Alu fælge kontra stålfælge ?

Er efterspænding vigtig ?

Hvad er en låsebolt ?

 

Bestilling

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores handelsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden eller sende en mail til info@easycarcare.dk Der er tre måder hvorpå du kan finde de dæk, fælge eller komplette hjul som du skal bruge:

Nummerplade

Her taster du blot dit registreringsnummer på den bil du ønsker dæk/fælge eller komplette hjul til. Så finder vi de produkter som passer til din bil. Ved bestilling af fælge eller komplette hjul giver vi en 100% pasningsgaranti. Ved søgning af dæk oplyser vi de dæk der som udgangspunkt passer på de fælge som bilen oprindelig er leveret med. Ved søgning på dæk anbefaler vi dog at du specifikt søger på den dækstørrelse der sidder på de eksisterende fælge,

Dæk/fælgstørrelse

Det er muligt at søge på dæk og fælge baseret på faktiske størrelser. Det er ganske lige til mht. dæk da der i forvejen står et mål på dine eksisterende dæk ex. 195/60 R15 – hvilket er bredde på dækket, højden samt diameter. Du kan læse mere om dæk og dækstørrelser under menupunktet “Viden”. Det er straks mere komplekst at bestille fælge ud fra mål. Vi anbefaler kun at du gør det hvis du i forvejen kender målene på dine fælge eller har fået information fra bil producenten / bil forhandleren

Bilmærke

Det er muligt at søge på dæk og fælge ved at vælge hvilket bilmærke, model og årgang din bil er. Vær opmærksom på at hvis du køber dæk via bilmærke så viser vi de dæk som passer til de fælge som bilen oprindelig er leveret med. Sikreste måde er at søge på din eksisterende dækstørrelse. Forudsat at du har oplyst korrekt mærke, model og årgang giver vi 100% pasningsgaranti på fælge og komplette hjul.

Tilgængelighed

Du kan kontakte os på Tlf.: + 45 702 03 702 mellem 8 – 16 eller på mail info@easycarcare.dk. Alle besvares indenfor senest 1 arbejdsdag men oftest indenfor et par timer. www.easycarcare.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *